Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heft u een vraag over het ANBO Ticketshop platform? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van Touch Promotions.

Wat houdt de ANBO Ticketshopcode in?
Met de unieke code die u hebt ontvangen, ontvangt u kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van ANBO Erop Uit-voordeel.

Tot wanneer is mijn ANBO Ticketshopcode geldig?
De Erop Uit-voordeelvoucher is onbeperkt geldig tot en met 31 januari 2020.

Kan alleen de bezitter van de ANBO Ticketshopcode gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoe veel personen kan ik gebruik maken van de ANBO Ticketshop?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de ANBO Ticketshop (Touch Promotions). (0)10-2043075 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00, met uitzondering van de erkende feestdagen. Of stuur een e-mail naar anbo@touchpromotions.nl.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heeft u een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van ANBO Ticketshop.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Telefonische bestellingen?
Mocht u telefonisch geholpen willen worden met het bestelproces, of wilt u de factuur en de bestelling per post ontvangen in plaats van per email, dan kunt u contact opnemen met de Touch Promotions klantenservice bij contact. Telefonisch bestellen alleen mogelijk een geldig ANBO lidmaatschapsnummer. De extra kosten voor een telefonische bestelling bedragen €12,50 per bestelling, deze kosten zullen bij u in rekening worden gebracht en houdt u rekening met een langere levertijd.

Lidmaatschap ANBO
Let op: het is alleen mogelijk om gebruik te maken van deze actie als u lid bent van ANBO. U kunt via ANBO een lidmaatschap aanvragen. Klik hier om deze aan te vragen.